سرخط خبرها

پرکارترین بازیگران چهل و دومین جشنواره فیلم فجر را بشناسید | از امیرحسین آرمان تا شهرام حقیقت دوست

  • کد خبر: ۲۰۶۷۶۹
  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
پرکارترین بازیگران چهل و دومین جشنواره فیلم فجر را بشناسید | از امیرحسین آرمان تا شهرام حقیقت دوست
در میان ۳۴ فیلم اعلام شده چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر ۵ بازیگر مرد و ۲ بازیگر زن هر کدام با حضور در دو فیلم، پرکارترین بازیگران این دوره شناخته می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز ۵ بازیگر مرد و ۲ بازیگر زن هر کدام با حضور در ۲ فیلم جشنواره چهل‌ودوم، پرکارترین بازیگران این دوره شناخته می‌شوند. بازیگرانی که برخی نقش اصلی و برخی نقش‌های مکمل را برعهده دارند و با حضور در ۲ فیلم شانس دریافت سیمرغ در این دوره را برای خود دو چندان می‌کنند.

در میان ۳۴ فیلم اعلام شده چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر ۵ بازیگر مرد و ۲ بازیگر زن هر کدام با حضور در دو فیلم، پرکارترین بازیگران این دوره شناخته می‌شوند. امیر حسین آرمان تنها بازیگری است که در دو فیلم از فیلم‌های بخش سودای سیمرغ حضور دارد.

بهشت تبهکاران به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی است که داستانی درباره تاریخ معاصر ایران دارد و آسمان غرب ساخته محمد عسگری که پرتره‌ای از زندگی شهید شیرودی در یکی از مهم‌ترین عملیات‌های او در دوران دفاع مقدس است. آرمان سال گذشته با فیلم آن‌ها مرا دوست داشتند در جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

شهرام حقیقت دوست دیگر بازیگر این لیست است که در فیلم قلب رقه نقش اصلی و در باغ کیانوش نقش مکمل را ایفا می‌کند. قلب رقه به کارگردانی خیرالله تقیانی پور درباره اتفاقات چندسال اخیر سوریه است و باغ کیانوش نخستین تجربه کارگردانی فیلم بلند ساخته رضا کشاورز است که به داستانی در سال‌های دهه ۶۰ می‌پردازد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->